Julkaisu

Kokonaisvaltainen asiakaspalvelu Oma Asiakaspalvelussa

12/3/2018

Julkaisimme viime vuoden puolella blogikirjoituksen, jossa kerroimme kokonaisvaltaisen asiakaspalvelun mahdollisuuksista. Kevään tuulien puhaltaessa paljastamme, kuinka me Oma Asiakaspalvelussa takaamme sopimuskumppaniemme asiakkaiden kokonaisvaltaisen palvelun!

Kokonaisvaltainen palvelumme pohjautuu asiakaspalvelukanavien laajaan tarjontaan. Tarjoamme asiakkaillemme yksilöidyt asiakaspalveluratkaisut sekä perinteisiin (puhelin, sähköposti) että moderneihin (chat, sosiaalinen media, WhatsApp) kanaviin. On tärkeää, että asiakkaalle tarjotaan mahdollisuus ottaa yhteyttä eri kanavissa esimerkiksi yhteydenottoaiheen kiireellisyydestä riippuen. Monikanavaisuus mahdollistaa viestinnän asiakkaalle mieluisimmassa kanavassa.

Kokonaisvaltainen palvelumme pohjautuu asiakaspalvelukanavien laajaan tarjontaan.

Kuten jo aiemmassa blogitekstissä totesimme, monikanavaisuuden hyödyt kumoutuvat, elleivät asiakaspalvelukanavat ole synkronoituna toisiinsa. Asiakkaan ottaessa yhteyttä asiakaspalveluun esimerkiksi puhelimitse tiedon yhteydenotosta tulisi kirjautua myös muiden kanavien asiakaspalvelijoiden saataville. Kaikkien tarjoamiemme kanavien kautta tulevat asiakkaiden yhteydenotot kirjautuvat yhtenäiseen järjestelmään, mikä varmistaa, että jokainen asiakaspalvelijamme on tietoinen muiden käsittelemistä yhteydenotoista. Lisäksi yhtenäinen järjestelmä tehostaa ja nopeuttaa asiakkaille vastaamista, sillä asiakaspalvelija näkee yhdellä silmäyksellä kaikki asiakasyrityksen asiakaspalveluun saapuneet viestit.

Kokonaisvaltaisen palvelun onnistumisen kannalta merkittävää on myös asiakaspalvelijoiden asiantuntijuus. Muodostamme jokaista asiakkuutta varten asiakaspalvelutiimin, jonka asiantuntijuuden kehittyminen alkaa yrityskohtaisesta koulutuksesta. Koulutuksessa perehdytään asiakasyrityksen tuotteisiin tai palveluihin, toimintamalleihin sekä tavoitteisiin asiakaspalvelun suhteen. Laadukas koulutus yhdessä työ- ja koulutustaustojen kanssa takaa asiakaspalvelijoidemme kyvyn selviytyä myös haastavista asiakaspalvelutilanteista. Kun asiakaspalvelijat osaavat hoitaa eritasoisia yhteydenottoja, sama asiakaspalvelija pystyy hoitamaan asiakkaan kaikki asiat kerralla kuntoon kanavasta ja asiasta riippumatta. Näin asiakasta ei tarvitse pompotella asiakaspalvelijalta toiselle, mikä parantaa asiakaskokemusta.

Laadukas koulutus yhdessä työ- ja koulutustaustojen kanssa takaa asiakaspalvelijoidemme kyvyn selviytyä myös haastavista asiakaspalvelutilanteista.

Jokainen yritys on erilainen ja näin ollen myös tarpeet asiakaspalvelun suhteen ovat erilaisia. Me räätälöimme jokaiselle yritykselle ainutlaatuisen ratkaisun, jossa otetaan huomioon esimerkiksi yrityksen verkkosivuliikenne ja asiakaspalveluun saapuvien yhteydenottojen määrä. Tarkka taustatyö sekä aito halu saada sopimuskumppanin asiakaspalveluun täydellinen ratkaisu takaavat onnistuneen yhteistyön. Kokonaisvaltaisuus ei rajoitu meillä vain yritysasiakkaidemme asiakkaisiin, vaan palvelemme samalla periaatteella myös yritysasiakkaitamme. Räätälöidäänkö teidän yrityksellenne kokonaisvaltainen ratkaisu?

Aada
12/3/2018
Muut julkaisut

Uusimmat julkaisut

Osoite
Fredrikinkatu 41 A 8
00120 Helsinki
FINLAND

Ota yhteyttä vaivattomasti

Chatin löydät alakulmasta
> Vastaamme ma-pe 9 - 16

Seuraa meitä