Tiimi, joka puhuu yrityksesi äänellä

Meidän tarinamme

Oma Asiakaspalvelussa haluamme tuoda asiakaspalvelun potentiaalin ja laadun tähän päivään. Koimme, että asiakaspalvelu mielletään yrityksissä usein kustannusyksiköksi, jonka tehtävänä on palvella asiakkaita ja vastata heidän kysymyksiin. Tästä näkökulmasta tarkasteltuna asiakaspalvelun hyötyjä ja potentiaalia osana yrityksen markkinointia ja myyntiä ei nähdä tarpeeksi selvästi. Asiakaspalvelu on usein asiakkaan ensimmäinen kontakti yritykseen. Tämän takia mielestämme on tärkeää tarjota asiakkaalle juuri sitä, mitä asiakas haluaa ja tarvitsee eri asiakaspolun vaiheissa. Asiakaspalvelija osaa lukea asiakkaiden palautteet myös rivien välistä, joka on tärkeää yrityksen kehittymisen ja asiakastyytyväisyyden kannalta.


Meidän taustamme tulevat digitaalisen palveluiden tuottamisesta ja niiden myymisestä. Siellä datan hyödyntäminen ja järjestelmien keskinäinen kommunikointi ovat keskiössä ja niin pitäisi olla myös asiakaspalvelussa. Tähän kun lisäämme organisaatiomme, jossa tiimit toimivat itsenäisesti ja ilman ylimääräisiä kerroksia saamme aikaan kustannustehokkaan ja laadukkaan palvelukokonaisuuden.
Tästä on Oma Asiakaspalvelu tehty; se vie myynnillisen asiakaspalvelun seuraavalle tasolle.

Kysy lisää ja ota meihin yhteyttä esimerkiksi Whatsappilla, Messengerillä tai chatilla.

Organisaatio ilman ylimääräisiä kerroksia

Tiimiajattelumme on kaiken keskiössä: tiimeillä on valtaa ja vastuuta tehdä päätöksiä, jolloin ei ole tarvetta raskaalle hierarkialle. Panostamme henkilöstön hyvinvointiin ja mahdollisuuksiin kehittyä sekä käyttää omia vahvuuksiaan. Tiimiajattelu mahdollistaa nopean ja perusteellisen koulutuksen, ja kun toimitaan yhdessä, niin vaikeimpien asiakaspalvelutilanteidenkin hoitaminen onnistuu.

Panostamme rekrytointiin ja palkkaamme tiimeihin sopivat henkilöt. Erilaisuus mahdollistaa monenlaisten asiakkaiden palvelemisen, ja meiltä löytyykin todella laaja-alaista osaamista, jotka tukevat toisiaan.
Meillä on hauskaa töissä!

Tapaa perustajamme

Miika Sipilä

CEO, Toimitusjohtaja

+358 40 558 8071

Antti Nikander

CMO, Markkinointijohtaja

+358 40 845 5748

Jani Syvähuoko

CTO, Teknologiajohtaja

+358 40 584 3807

Tule meille töihin

Haemme jatkuvasti tiimiimme huipputyyppejä.
Täytä alla oleva hakemus ja kerro miksi juuri sinä sopisit meille.

Täytä hakemusTäytä hakemus
Kiitos hakemuksesta!
Ohhoh, hakemus ei mennyt läpi.. Yritä uudelleen!

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä vaivattomasti sinulle mieluisalla tavalla! Meihin saat yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse, chatissä, Facebook messengerissä ja Whatsapissa!

Yhteystiedot

Oma Asiakaspalvelu Oy
Fredrikinkatu 41 A 8
00120 Helsinki
FINNLAND

+35840 558 8071
info(a)omaasiakaspalvelu.fi
Facebook Messenger
Syötä numerosi alle, niin otamme yhtettä Whatsapissa!

Kiitos! Vastaamme sinulle arkisin 9-16
Yritä uudelleen!
Olemme Luotettava Kumppani -palvelun jäseniä!

Osoite
Fredrikinkatu 41 A 8
00120 Helsinki
FINLAND

Ota yhteyttä vaivattomasti

Chatin löydät alakulmasta
> Vastaamme ma-pe 9 - 16

Seuraa meitä