Digitaalisaatio on muuttanut ja tulee muuttamaan asiakaspalvelua. Asiakkaiden kohtaamiset eri kanavissa kasvavat räjähdysmäisesti ja samalla asiakkaat odottavat yrityksen toimivan saumattomasti eri kanavissa yhtenäisenä kokonaisuutena.
Olemme kumppanisi tässä murroksessa asiakkaasi eri vaiheissa
Erota verkkosivukävijöistäsi potentiaaliset asiakkaat automatiikan avulla. Uusimmat asiakaspalvelualustat sekä asiantuntevat asiakaspalvelijat mahdollistavat asiakkaan lähestymisen oikeaan aikaan oikealla tavalla. Proaktiivinen asiakaspalvelu yhdessä asiakkaan tilanteen kartoittamisen kanssa helpottavat asiakkaan henkilökohtaista palvelua ja lisämyyntiä. Automatiikan avulla löydät verkkosivuiltasi myös ne potentiaaliset asiakkaat, jotka ovat kiinnostuneita palveluistasi, mutta tarvitsevat myyjän tuen ostopäätökseen.
Jokainen asiakkaan yhteydenotto on tärkeä, joten asiakaspalvelun saatavuudesta on huolehdittava myös silloin, kun yhteydenottomäärät kasvavat yli yrityksen omien resurssien. Ulkoistettu asiakaspalvelutiimi tarjoaa skaalautuvuudellaan ratkaisun sekä ruuhkahuippuihin että hiljaisempiin ajanjaksoihin. Lisäksi ulkoistaminen vapauttaa yrityksen henkilöstön aikaa muuhun liiketoimintaan, sillä ulkoinen asiakaspalvelutiimi huolehtii asiakkaiden palvelemisesta yrityksen toimintamallien mukaisesti.
Hoidamme asiantuntijatason asiakaspalvelua. Asiantuntijuuden kehittyminen alkaa yrityskohtaisesta koulutuksesta, jossa käydään läpi asiakasyrityksen tuotteet tai palvelut, toimintamallit sekä toiveet asiakaspalvelun suhteen. Luomme jokaista yritystä varten oman tiimin, joka toimii ja kehittyy yhdessä yrityksen kanssa. Tämä takaa erinomaisen laadun ja kustannustehokkuuden yritykselle. Olemme itseohjautuva tiimiorganisaatio, jossa ei ole ylimääräisiä kerroksia. Tämä luo tiimeistä sitoutuneita, jolloin henkilökunnan vaihtuvuus on pientä.
Uuden asiakassuhteen alkaessa selvitämme aiemmista asiakaspalvelukeskusteluista useimmin kysytyt kysymykset, joista muodostamme järjestelmäämme automaattiset vastaukset. Asiakassuhteen toimivuuden takaamiseksi raportoimme asiakaspalvelumme tuloksista asiakasyritykselle ennalta sovitusti esimerkiksi kerran kuukaudessa. Asiakaskontakteista kerätty data auttaa meitä muodostamaan kattavat raportit, jotka kertovat esimerkiksi asiakkaiden yhteydenottojen määrän, keskimääräisen vastausajan ja saadut asiakaspalautteet. Raportoinnin ja jatkuvan seurannan avulla asiakasyritys pystyy valvomaan sekä asiakkaiden käyttäytymistä että ulkoisen asiakaspalvelutiimin toimintaa ja laatua.
Tyytyväinen asiakas ostaa enemmän. Tuemme myyntiäsi koko asiakaspolun aikana. Ennen asiakkuutta voimme herättää ostohalun proaktiivisella yhteydenotolla ja opastuksella. Palvelun aikana voimme ehdottaa asiakkaalle uusia palveluja ja tuotteita, sekä auttaa ostoprosessin loppuun viemisessä. Palvelun jälkeen pyrimme aktivoimaan asiakasta uudelleen. Optimoimalla asiakaspolun kokonaisuutta voimme tarjota lisämyyntimahdollisuutta jokaisessa asiakaspalvelun vaiheessa.
Ota yhteyttä vaivattomasti