Lisämyynti onnistuu chat - asiakaspalvelulla. Puhekupla 1
Lisämyynti onnistuu chat - asiakaspalvelulla. Puhekupla 2
Lisämyynti onnistuu chat - asiakaspalvelulla. Puhekupla 3
Lisämyynti onnistuu chat - asiakaspalvelulla. Puhekupla 4
Lisämyynti onnistuu chat - asiakaspalvelulla. Puhekupla 5
Kokeile, miltä eri asiakaspalvelukanavat näyttäisivät verkkosivuillasi!
Kokeile esikatselua!

Kanavat

Chat

Chat tuo internetsivuillesi henkilökohtaisen ja reaaliaikaisen asiakaspalvelun. Tämä mahdollistaa niin nopean ongelmien ratkaisun kuin lisämyynnin. Chatissä voimme vastata asiakkaittesi hankalimpiinkin ongelmiin tilanteeseen parhaiten sopivimmilla tavoilla, kuten käyttämällä co-browsingia eli jakamalla ruudun asiakkaasi kanssa.

Puhelin

Monet asiakkaat haluavat hoitaa asiansa puhelimitse. Heistä se on henkilökohtaisin tapa, ja joillekin jopa ainoa käytettävissä oleva asiakaspalvelukanava. Myös kiireellinen ja järjestelmällinen elämäntyyli voi luoda puhelimesta parhaan mahdollisen asiakaspalvelukanavan esimerkiksi niille, jotka hoitavat yhteydenotot asiakaspalveluun autosta käsin. Mahdollistamme yrityksellesi erilaiset vaihtoehdot puheluihin niin maksullisista ja maksuttomista asiakaspalvelunumeroista vaihteenhoitoon.

Messenger

Facebook Messenger toimii saumattomasti niin tietokoneella kuin puhelimella, joten asiakas voi valita kumpaa tapaa hän kulloinkin haluaa käyttää. Facebook Messenger asiakaspalvelun voimme kätevästi kytkeä yrityksesi omille Facebook- ja nettisivuille. Facebook Messengerissä asiakas voi myös nopeasti ottaa yhteyttä tekemällä haun pelkällä yrityksesi nimellä.

Oma applikaatio

Jos yritykselläsi on Android ja/tai iOS applikaatio me tuomme asiakaspalvelun applikaatioosi saumattomasti ilman suurta koodausurakkaa. Haluat sitten Chatin, Help Centerin tai asiakaspalvelupyyntöjen lähetyksen suoraan applikaatiosta, niin me hoidamme asian.

Onnellinen asiakas ostaa enemmän

Digitaalisaatio on muuttanut ja tulee muuttamaan asiakaspalvelua. Asiakkaiden kohtaamiset eri kanavissa kasvavat räjähdysmäisesti ja samalla asiakkaat odottavat yrityksen toimivan saumattomasti eri kanavissa yhtenäisenä kokonaisuutena. 

Olemme kumppanisi tässä murroksessa asiakkaasi eri vaiheissa

Asiakaskokemuksen parantaminen huomioimalla asiakkaan koko asiakaspolku asiakaspalvelussa

Kokeile, miltä eri asiakaspalvelukanavat näyttäisivät verkkosivuillasi!

Voit valita kanaviksi chatin, puhelimen, sähköpostin ja uudet kanavat. Syötä verkkosivusi alla olevaan kenttään, valitse haluamasi kanavat ja esikatsele!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form

Miksi Oma Asiakaspalvelu?

Myynnillinen asiakaspalvelu

Erota verkkosivukävijöistäsi potentiaaliset asiakkaat automatiikan avulla. Uusimmat asiakaspalvelualustat sekä asiantuntevat asiakaspalvelijat mahdollistavat asiakkaan lähestymisen oikeaan aikaan oikealla tavalla. Proaktiivinen asiakaspalvelu yhdessä asiakkaan tilanteen kartoittamisen kanssa helpottavat asiakkaan henkilökohtaista palvelua ja lisämyyntiä. Automatiikan avulla löydät verkkosivuiltasi myös ne potentiaaliset asiakkaat, jotka ovat kiinnostuneita palveluistasi, mutta tarvitsevat myyjän tuen ostopäätökseen.

Lisämyynnin mahdollistaminen asiantuntevalla asiakaspalvelulla ja uusilla kanavoilla
Yrityksesi kannattavuuden parantaminen kustannustehokkaalla asiakaspalvelulla

Ratkaisu ruuhkahuippuihin

Jokainen asiakkaan yhteydenotto on tärkeä, joten asiakaspalvelun saatavuudesta on huolehdittava myös silloin, kun yhteydenottomäärät kasvavat yli yrityksen omien resurssien. Ulkoistettu asiakaspalvelutiimi tarjoaa skaalautuvuudellaan ratkaisun sekä ruuhkahuippuihin että hiljaisempiin ajanjaksoihin. Lisäksi ulkoistaminen vapauttaa yrityksen henkilöstön aikaa muuhun liiketoimintaan, sillä ulkoinen asiakaspalvelutiimi huolehtii asiakkaiden palvelemisesta yrityksen toimintamallien mukaisesti.

Asiantunteva asiakaspalvelu

Hoidamme asiantuntijatason asiakaspalvelua. Asiantuntijuuden kehittyminen alkaa yrityskohtaisesta koulutuksesta, jossa käydään läpi asiakasyrityksen tuotteet tai palvelut, toimintamallit sekä toiveet asiakaspalvelun suhteen. Luomme jokaista yritystä varten oman tiimin, joka toimii ja kehittyy yhdessä yrityksen kanssa. Tämä takaa erinomaisen laadun ja kustannustehokkuuden yritykselle. Olemme itseohjautuva tiimiorganisaatio, jossa ei ole ylimääräisiä kerroksia. Tämä luo tiimeistä sitoutuneita, jolloin henkilökunnan vaihtuvuus on pientä.

Tilaajavastuu, outsource customer service, email customer service, customer service, aspa, finnchat
Datan hyödyntäminen ja analytiikka asiakaskokemuksen parantamiseksi

Uusimmat työkalut

Uuden asiakassuhteen alkaessa selvitämme aiemmista asiakaspalvelukeskusteluista useimmin kysytyt kysymykset, joista muodostamme järjestelmäämme automaattiset vastaukset. Asiakassuhteen toimivuuden takaamiseksi raportoimme asiakaspalvelumme tuloksista asiakasyritykselle ennalta sovitusti esimerkiksi kerran kuukaudessa. Asiakaskontakteista kerätty data auttaa meitä muodostamaan kattavat raportit, jotka kertovat esimerkiksi asiakkaiden yhteydenottojen määrän, keskimääräisen vastausajan ja saadut asiakaspalautteet. Raportoinnin ja jatkuvan seurannan avulla asiakasyritys pystyy valvomaan sekä asiakkaiden käyttäytymistä että ulkoisen asiakaspalvelutiimin toimintaa ja laatua.

Lisämyynti

Tyytyväinen asiakas ostaa enemmän. Tuemme myyntiäsi koko asiakaspolun aikana. Ennen asiakkuutta voimme herättää ostohalun proaktiivisella yhteydenotolla ja opastuksella. Palvelun aikana voimme ehdottaa asiakkaalle uusia palveluja ja tuotteita, sekä auttaa ostoprosessin loppuun viemisessä. Palvelun jälkeen pyrimme aktivoimaan asiakasta uudelleen. Optimoimalla asiakaspolun kokonaisuutta voimme tarjota lisämyyntimahdollisuutta jokaisessa asiakaspalvelun vaiheessa.

Lisämyynnin mahdollistaminen asiantuntevalla asiakaspalvelulla ja uusilla kanavoilla

Osoite
Fredrikinkatu 41 A 8
00120 Helsinki
FINLAND

Ota yhteyttä vaivattomasti

Chatin löydät alakulmasta
> Vastaamme ma-pe 9 - 16

Seuraa meitä