Julkaisu

Mietityttääkö asiakaspalvelun ulkoistaminen?

5/1/2017

Oletko harkinnut yrityksesi taloushallinnon ulkoistamista asiantuntevalle ja erilliselle tilitoimistolle? Miksi et samalla ulkoistaisi yrityksesi asiakaspalvelua ammattitaitoiselle asiakaspalvelutiimille ja keskittyisi itse yrityksesi ydinosaamiseen?

Asiakaspalvelun ulkoistamalla yrityksellä on mahdollisuus keskittyä omaan liiketoimintaansa ilman ajan ja energian kuluttamista asiakaspalvelun hoitamiseen ja järjestämiseen. Ulkoistettu asiakaspalvelutiimi vastaa yrityksen asiakaspalvelusta ennalta sovittuja ohjeita noudattaen ja yrityksen äänellä kommunikoiden. Ulkoistettu asiakaspalveluratkaisu takaa, että jokainen asiakaspalvelukontakti hoidetaan laadukkaasti loppuun saakka, mikä lisää asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta yritystä kohtaan.

 

Ulkoistettu asiakaspalveluratkaisu takaa, että jokainen asiakaspalvelukontakti hoidetaan laadukkaasti loppuun saakka, mikä lisää asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta yritystä kohtaan.

 

Asiakaspalvelua ulkoistaessa yritys päättää, millaisella kapasiteetilla asiakaspalvelua missäkin tilanteessa tulee hoitaa, jotta asiakkaiden tyytyväisyys on varmistettu sekä hiljaisina että ruuhkaisina hetkinä. Tarkasti määritelty asiakaspalvelun kapasiteetti mahdollistaa yrityksen kustannustehokkuuden nousun, ja tätä kautta yrityksen on mahdollista säästää huomattavasti. Asiakaspalvelutiimin tulee olla joustava ja valmis muuntumaan yrityksen tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.

Haluaisitko tehostaa yrityksesi lisämyyntiä tai kaipaisiko yrityksesi kustannustehokkaampia ratkaisuja asiakaspalvelun hoitamiseen? Oletko kyllästynyt ruuhkahuippujen tympeisiin asiakaspalautteisiin, etkä halua menettää enää yhtään asiakaskontaktia? 

E-kirjamme Asiakaspalvelun Ulkoistamisen ABC kertoo, mitä ulkoistettu asiakaspalvelu on ja miksi se on kannattavaa. Kirjassa kuvataan vaihe vaiheelta, kuinka asiakaspalvelun ulkoistaminen tapahtuu ja millaisia tuloksia oikein hoidetulla ulkoistetulla asiakaspalvelulla voi olla. Haluaisitko tehostaa yrityksesi lisämyyntiä tai kaipaisiko yrityksesi kustannustehokkaampia ratkaisuja asiakaspalvelun hoitamiseen? Oletko kyllästynyt ruuhkahuippujen tympeisiin asiakaspalautteisiin, etkä halua menettää enää yhtään asiakaskontaktia? Nyt olisi korkea aika harkita asiakaspalvelun ulkoistamista.

Miksi et tarttuisi tilaisuuteen jo tänään? Lataa ilmainen E-kirjamme ja lue, millaisia asioita ulkoistettu asiakaspalvelu voi juuri Sinun yrityksellesi tarjota!

Kira
5/1/2017
Muut julkaisut

Uusimmat julkaisut

Osoite
Fredrikinkatu 41 A 8
00120 Helsinki
FINLAND

Ota yhteyttä vaivattomasti

Chatin löydät alakulmasta
> Vastaamme ma-pe 9 - 16

Seuraa meitä