Whatsapp Business julkaistiin ensimmäisen kerran viime
tammikuussa muutamissa valikoiduissa testimaissa kuten Intiassa. Nyt se on
saatavilla Androidilla maailmanlaajuisesti (iOS tulossa myöhemmin tänä vuonna)
ja Mark Zuckerbergin mukaan sillä on jo yli 3 miljoonaa aktiivista käyttäjää.
Suurin hyöty yritykselle Whatsappista on sen kattavuus; Whatsapp
löytyy 1.5 miljardin ihmisen kännykästä ja monet käyttävät sitä päivittäin pääasiallisena
viestimenään. Whatsapp on myös erittäin henkilökohtainen ja tämän myötä on
mielenkiintoista, miksi juuri se avattiin yrityksille. Tämä juontaa juurensa
Facebookin suuremmasta visiosta, jossa se haluaa 5 vuoden sisällä luoda niin
Whatsappiin, Instagramiin kuin Messengeriin ekosysteemin, jossa asiakas voi suorittaa
koko ostoprosessin näiden applikaatioiden sisällä.
Kattavuuden ja henkilökohtaisemman palvelun lisäksi
ihmiset pitävät Whatsappin yksinkertaisuudesta, siinä ei ole mitään
ylimääräistä. Toinen tärkeä seikka on tavoitettavuus ja moni näkeekin Whatsapin
nopeimpana tapana kontaktoida kavereita ja nyt yrityksiä.
Whatsapp löytyy 1.5 miljardin ihmisen kännykästä ja monet käyttävät sitä päivittäin pääasiallisena viestimenään.
Uskottavuus on yksi suurimmista esteistä, miksi Whatsapp Businesstä ei ole aikaisemmin nähty
markkinoilla ja tähän Whatsapp on kiinnittänyt erittäin paljon huomiota.
Jokainen yritystili verifioidaan ja sen lisäksi yrityksen voi blokata ja raportoida
spämmiksi.
Kuten kaikissa kanavissa, etenkin Whatsapp Busineksessä
asiakas odottaa, että hän saa vastauksen kysymykseen saman tien. Me tiedämme
tämän ja mielellämme kerromme lisää Whatsapp Busineksestä.
Ota yhteyttä vaivattomasti